Hey..;p

Jestem Jenni i spróbuje ..poprowadzić was i nauczyć jak grać w IMVU .... <3

czwartek, 15 grudnia 2011

Co to jest Badges i w jaki sposób je zdobyć ..;xD

Otóż badges to nic innego jak plakietki (są widoczne na profilu na samym dole) . Jak ktoś jest wymagający to Badges można kupić za kase na imvu.com (osobiście nie polecam) Klikaj tu ..Xd
Ja osobiście robie tak ; wchodze na ImvU ;społeczność' szukaj osób;;zaznaczam tylko developers; i pojawiają sie profile klikam i wchodze na nie i tam na ich profilu zazwyczaj są darmowe badges tylko klikamy request badge i pojawia sie na naszym HP.. albo poprostu wchodzimy na profil kogoś tam kto ma plakietki (które pozyskał sposobem wcześniejszym) klikamy na jego plakietki i automatycznie przekierowywuje nas na stronke developera który stworzył  tą plakietke i daje nam ją za darmo... kilka profili developerskich Dla Leniuszków ;xD  Tu xD
       Tu xD
       Tu xD
       Tu xD
       Tu xD
       Tu xD
       Tu xD
       Tu xD
     jak będziecie ustawiać badges to od razu mówie wam że dwie kolumny plakietek będą widoczne nie otwierając profilu przy avatarze  (zdięciu )
Ps;słyszałam że można do 1000 plakietek nazbierać bo nie zdołałam tego wypróbować ;xD mam narazie 337 bo niechce mi sie klikać itd ..xDD Pytania w komentarzach ..

9 komentarzy:

  1. Jeśli ma się zapełnioną pierwszą stronę,jak zrobić żeby można było więcej plakietek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobić, żeby plakietki były widoczne, bo moich plakietek nie ma? (chociaż mam 5 xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest taka opcja w edycji profilu
      Włączasz :
      1.karta avatara
      2.od razy obok plakietek jest taka opcja ,,wyłącz plakietki na mojej stronie głównej ... i może to masz zaznaczone .
      Jeżeli nie No to pod tą tabelką z tymi plakietkami jest tabelka z plakietkami które są nie widoczne u cb na profilu ;p
      Po prostu przenieś je do tej górnej tabelki ^.^
      Myślę , że pomogłam ...
      SexiEmolola , MusSiaz , SzeksiSzeksi xdd

      Usuń
  3. jak zrobic żeby na moim profku było Request badges ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pomoc! Ale... Mam 8 plakietek i... ich nie widać xD Czy to ja mam talent czy błąd w kompie? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. A powiedz mi.. gdzie jest ten "developers"? bo nie ogarniam :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Inni mówią,że nie widzą moich plakietek,widzą tylko że mam ich 12 i nic więcej ;c Pomożesz mi ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Inni mówią,że nie widzą moich plakietek,widzą tylko że mam ich 12 i nic więcej ;c Pomożesz mi ?

    OdpowiedzUsuń